Telekomunikacja i informatyka
Jesteśmy pasjonatami z zakresu informatyki i telekomunikacji. Poznaliśmy się na studiach informatycznych i do tego momentu utrzymujemy relacje. Już na studiach projektowaliśmy lokalne sieci komputerowe i udostępnialiśmy sobie informacje w ramach infrastruktury telekomunikacyjnej.
Wspólnie kończyliśmy akademie CISCO w zakresie sieci lokalnych i rozległych oraz bezprzewodowych.
W ramach naszych kompetencji i doświadczenia dbamy o techniczną stronę przetwarzania danych, ich pozyskiwania i przechowywania oraz wysyłki w postaci elektronicznej. Zajmujemy się wdrażaniem nowych rozwiązań do firmy, ale także dbamy o konserwację i naprawę działających już systemów. Jesteśmy odpowiedzialni za zakup odpowiednich urządzeń, ich podłączenie i przygotowanie do obsługi przez pracowników.
Analizujemy dostępność do sieci telekomunikacyjnych dla naszych klientów i negocjujemy z operatorami telekomunikacyjnymi w kwestii świadczenia usług telekomunikacyjnych.
Operatorzy telekomunikacyjni świadczą usługi telekomunikacyjne w oparciu o prawo telekomunikacyjne. Mamy doświadczenie z regulacją rynku telekomunikacyjnego i dla naszych klientów jesteśmy w stanie negocjować cenę ale i też wspierać w obsłudze sieci, która należy do operatora telekomunikacyjnego.
Każdej firmie tworzymy bezpłatną analizę dostępności sieci telekomunikacyjnej na wskazany punkt adresowy.
W przypadku jednak w wewnątrz organizacji klienta, zapewniamy wsparcie IT. Jednakże sprawa wymaga indywidualnego podejścia i rozmowy. Wiemy, że firmy w szybszy lub wolniejszy sposób digitalizowali swoje zasoby i tworzyli własne procesy biznesowe. Szanujemy to i proponujemy poprzez wsparcie IT i telekomunikacyjne optymalizację pod jakościowym jak i cenowym.
Oferujemy usługi wsparcia IT

Zakres współpracy może być jest bardzo szeroki – od obsługi systemów komputerowych, ich konfigurację, integrację, automatyzację po znajomość urządzeń z podzespołami. Nasze usługi IT prowadzą do odpowiedzialności za przygotowywanie urządzeń do pracy dla innych użytkowników (pracowników firmy, klientów), za przeprowadzenie szkoleń wdrażających i przygotowujących do obsługi zainstalowanego systemu.
Proponujemy wstępne konsultację w zakresie obsługi:
- serwerów dedykowanych oraz wirtualnych;
- usług elektronicznych (poczta elektroniczna, aplikację webowe, systemy klasy ERP, księgowe itp.)
- infrastruktury teleinformatycznej (LAN, MPLS, WAN, Wi-fi itp.)
- urządzeń końcowych w postaci PC i urządzeń mobilnych (oprogramowanie antywirusowe i antyszpiegowskie).
Umowa może być połączona również z obowiązkami pełnieniem obowiązków inspektora ochrony danych osobowych, który reprezentuje właściciela danych przez instytucjami regulującymi.
Biorąc pod uwagę, że nie można stworzyć gotowego wzorca kompetencji, a wykorzystanie technologii IT jest różnorodna naszym zdaniem należy przeprowadzić wstępny audyt IT lub weryfikacje stany faktycznego celem określenia pracy i wsparcia.
Swoim klientów proponujemy rozwiązania chmurowe ale i też stacjonarne (za pomocą serwerów dedykowanych lub wirtualnych).
kontakt@e-detect.pl lub tel.: +48 791 910 931