Wsparcie IT

Wsparcie IT

Wsparcie IT to nic innego jak rozwiązywanie doraźnych nieprawidłowości z nieprawidłowym działaniem infrastruktury informatycznej w zasadzie każdego przedsiębiorcy.

Wiadomo, że więksi przedsiębiorcy lub korporacje zatrudniają specjalistów IT na etat. Ale zanim to się zrobić firma musi funkcjonować a wsparcie IT powinno być zawsze zapewnione.

Celem usługi jest fachowa analiza bieżącego problemu, wykrycie, czym jest on spowodowany i szybkie usunięcie przyczyny. Eksperci od konkretnych obszarów dzielą się z użytkownikami swoją wiedzą, kierują ich działaniami i w przystępny sposób (zrozumiały dla osób spoza branży) objaśniają złożone problemy technologiczne.

Zajmujemy się budową sieci komputerowych, podłączaniem się do większych sieci telekomunikacyjnych, wirtualizacją w każdym środowisku. Jesteśmy w stanie administrować każdym systemem na potrzeby naszych klientów.

Obsługa sprzętu i oprogramowania dla pracowników większości przypadku nie jest skomplikowana. Jednak integracja, wdrożenia programów czy aplikacji, aktualizacje systemów oraz serwis stanowią wyzwanie przeznaczone dla zawodowego informatyka. Często pojawiają się również mniejsze lub większe awarie i bieżące problemy, które wymagają interwencji specjalisty. Wsparcie informatyczne pozwala zapewnić pomoc na wypadek incydentów, które zaburzają harmonogram prac i płynność działania firmy.

Mamy swoich partnerów na terenie Polski w większych miastach. Mam też dostęp do narzędzi zdalnej pomocy oraz technologii tunelowania sieci.

Korzystając z naszego wsparcia IT skorzystasz poprzez uzyskania następujących korzyści:

  • bezpieczeństwo infrastruktury IT (lokalnej i rozległej),
  • doraźna pomoc specjalistów IT (zdalna, telefoniczna lub osobista z dojazdem do siedziby Klienta),
  • dostęp do najnowszej wiedzy fachowców wyspecjalizowanych w wąskich działach IT (wirtualizacja, 5G itp.),
  • objaśnienie trudnych kwestii technicznych przystępnym językiem (dodatkowe szkolenia i konsultacje),
  • szybka analiza nieprzewidzianych zdarzeń i usunięcie problemu (pełne wsparcie IT),
  • konsultacje z ekspertami wspierające informatyków zatrudnionych w firmie (dedykowana technologia IT),
  • niższe koszty niż budowa dużej infrastruktury IT w firmie (przenoszenie rozwiązań do technologii chmurowych),
  • możliwość wykupienia kompleksowej opieki (w formie Help Desk lub outsourcingu IT) lub wsparcia częściowego.

Email: kontakt@e-detect.pl Tel.:+48 791 910 931